Helli abivahendi ISO-kood

Suhtlustarkvara Helli – anna hääl neile, kes ei saa rääkida.

Lähisuhtluse abivahendid, DIALOOGISEADMED ISO 22.21.09.01 – kommunikaatorid

Riigipoolse soodustusega (Sotsiaalkindlustusamet) abivahendi saamiseks toimi alljärgnevalt:

1

Spetsialist või arst tuvastab lapse abivahendi vajaduse ja paneb selle kirja abivahendi (paber)tõendile 🔗 Abivahendi tõendi väljastajale

Abivahendi (kommunikaatori) tõendi võib välja kirjutada: • eriarst • tegevusterapeut, kellel on tegevusterapeudi kutse või riiklikult tunnustatud kõrgharidus tegevusteraapias või sellele vastav kvalifikatsioon ja kes töötab tõendi väljastamise hetkel tegevusterapeudina rehabilitatsiooni- või tervishoiuteenuse osutaja juures • logopeed, kellel on logopeedi 7. või 8. taseme kutse • rehabilitatsioonimeeskond rehabilitatsiooniplaanina Abivahendi tõend on dokument, millega tõendatakse abivahendi kasutamise vajadust ja mille alusel võtab riik abivahendi eest tasu maksmise kohustuse üle.

Step 1 illustration
2

Lapsevanem pöördub abivahendi ettevõtte Helli poole

📧 helli@helli.ee Ettevõte juhendab lapsevanemat ja pakub testperioodi. Testperioodil tuleb lapsevanemal salvestada mõned lihtsad ülesanded, kuidas koos lapsega Helli-lahendust kasutab. Selles osas juhendab 100% Helli-meeskond.

Step 2 illustration
3

Teenusepakkuja hinnapakkumine

Abivahendi lahendust Helli pakkuv ettevõte Siran Tech OÜ koostab hinnapakkumise, millel on näha, et lahenduse ühe kuu kogumaksumus on 49,90 €, ja soodustusega tasub summast 90% SKA ja 10% lapsevanem (igakuise arve alusel, mille edastab lapsevanemale Siran Tech OÜ).

Step 3 illustration
4

Erandi taotlus 🔗 Erandi taotlemine

Erandi taotlus esitatakse siis, kui lapsevanem on kindel, milline abivahend perele sobib. Kui pere on veendunud, et neile sobib kõige paremini Helli tarkvara ja soovib seda riigipoolse soodustusega igakuiselt kasutada, on õige aeg taotlus esitada. Abivahendi saamiseks on lapsevanemal vajalik täita erandi taotlus. Lapsevanem saab taotluse täitmisel küsida abi spetsialistilt, kes väljastas abivahendi tõendi.

Step 4 illustration
5

📤 Saada dokumendid:

• Arsti/spetsialisti tõend • Helli hinnapakkumine • Erandi taotlus • Videomatejal Helli kasutusest digiallkirjastatuna adressile: 📧 info@sotsiaalkindlustusamet.ee

Document 1Document 2Document 3Document 4
6

Pärast dokumentide esitamist algab menetlusprotsess

SKA peaspetsialistid vaatavad esitatud dokumendid üle ning vajaduse korral võtavad pere, tõendi väljastaja ja/või Helli meeskonnaga ühendust üksikasjade täpsustamiseks.

7

Sotsiaalkindlustusamet väljastab otsuse

Otsus väljastatakse hiljemalt 30 päeva jooksul. ✅ JAH, Helli kasutamine 90% soodustusega ❌ EI – ja põhjendus

8

Positiivse otsuse korral jätkab klient Helli-lahenduse kasutamist.

Kliendile ja tema perekonnale on igakülgselt toeks Helli-meeskond, kes pakub kiireid lahendusi probleemidele, arendavaid koolitusi ja innustavat individuaalset lähenemist vastavalt vajadusele.

Step 8 illustration

Võta meiega ühendust

helli@helli.ee