Korduma Kippuvad Küsimused (KKK)
1. Mis on Helli?
Helli on eestikeelne suhtlusäpp, mis aitab mitteverbaalsetel lastel ja täiskasvanutel end väljendada piltide ja kõne abil. Kasutaja saab valida pilte, millest moodustub lause, ja rakendus ütleb selle valjusti välja.
2. Kellele Helli on mõeldud?
Helli on loodud eelkõige autismi, kõnepuude või muude kommunikatsiooniraskustega inimestele. Seda saavad kasutada nii lapsed, täiskasvanud kui ka spetsialistid (logopeedid, eripedagoogid, terapeudid).
3. Kuidas Helli töötab?
Kasutaja klõpsab piltidel, mis tähistavad sõnu või väljendeid. Pildid lisatakse lauserea alla ja Helli loeb tekkinud lause valjusti ette. Vajutades pikemalt pildi peal saab muuta seadeid või lisada pildi oma lehele.
4. Kas ma saan ise pilte lisada?
Jah. Kasutaja saab lisada oma pilte ja valida sobivad pildid olemasolevast pildipangast. Nii saab äpi kohandada just oma lapse või kliendi vajadustele.
5. Kas Helli töötab ka ilma internetita?
Hetkel Helli töötab ainult internetiühendusega. Töötame selle nimel, et tulevikus oleks võimalik kasutada rakendust ka ilma internetita.
6. Millistes seadmetes Helli töötab?
Helli töötab igas seadmes, kui seda kasutada brauseri kaudu (nt Chrome, Safari jne). Rakenduse Android-versioon on juba saadaval, iOS-i versioon on arenduses.
7. Kui palju Helli maksab?
Helli kuutasu on 49,90 €, kuid on võimalik taotleda soodustust (nt teraapiakeskuse, kooli või Tervisekassa kaudu). Lisainfo riikliku toetuse kohta: www.helli.ee/toetus
8. Kumba ma peaksin kasutama – Helli veebiversiooni või äppi?
See sõltub seadme kasutusotstarbest: • Kui nutiseade on mõeldud üldiseks kasutamiseks, siis sobib Helli veebiversioon paremini. • Kui seade on mõeldud ainult suhtlustahvlina, siis soovitame Helli äppi, sest Androidis on võimalik see pinnida, et laps ei pääseks teistesse rakendustesse. • Äpil on funktsioon, mis liikumise tuvastamisel äratab ekraani ja avab automaatselt Helli äpi (Android). • iOS-is saab sarnase tulemuse saavutada Juhendatud juurdepääsuga (Guided Access), mis lukustab seadme Safari külge Helli veebilehele.
9. Kuidas ma saan 14-päevase prooviperioodi?
Kõik uued kasutajad saavad Helli 14-päevase tasuta prooviperioodi kohe pärast konto loomist. Prooviaja aktiveerimiseks tuleb lisada maksekaart, kuid tasu võetakse alles pärast prooviperioodi lõppu. Kui otsustad enne prooviperioodi lõppu tellimuse tühistada, raha ei võeta.
10. Kuidas ma saan Helli kasutajatoega ühendust võtta?
Kirjuta meile aadressil helli@helli.ee või täida tagasisidevorm äpi sees. Aitame nii tehniliste küsimuste kui ka kasutusnõuannetega.